piątek, 1 maja 2015

Prolog opowiadania "Normalna"

Cześć wszystkim ;) dzisiaj napiszę wam prolog do mojego nowego opowiadania pt."Normalna" ogółem jeśli ktoś oglądał bądź czytał Dary Anioła to będzie to nawiązywało do tego ale w minimalnym stopniu :) . Miałam zamiar najpierw dać przedstawienie postaci ale stwierdziłam że na telefonie nie ma to zbytnio sensu także być może się pojawi później to przedstawienie a teraz zapraszam na prolog ;*

                         ~~...~~
I znów to uczucie pustki , niepokojące wrażenie strachu . Czuję jakbym o czymś zapomniała , o czymś ważnym ale nie mogę przypomnieć sobie co to jest .
ah tak , znowu po prostu "nie było okazji" żeby powiedzieć mojemu chłopakowi że jestem Nocną Faerie. Lecz w sumie co miałabym mu powiedzieć ? "Hay kochanie jestem Nocną Faerie , zabijam demony chociaż część mojej krwi jest demoniczna , codziennie narażam się na śmierć ale nie martw  się ja mam to we krwi " . Jak nic zamknąłby mnie w psychiatryku . Najgorsze jest to , że muszę ukrywać się przed osobą , którą kocham . Dlaczego to jest tak cholernie trudne i dlaczego to przytrafia się akurat mnie ?
Moje rozmyślania przerwał dzwonek do drzwi  . Od razu zbiegłam na dół spodziewając się listonosza a przed sobą ujrzałam ...
-Daniel ? Co ty tu robisz ?
- Nie mogę już odwiedzić swojej dziewczyny ? Musimy pogadać .
- To na prawdę nie może poczekać ? Jestem zajęta .
- Zdradzasz mnie ? Przez chwile zapomniałam nawet jak się oddycha.
- Że co proszę ? Skąd Ci to w ogóle do głowy przyszło ?
- Mogłabyś chociaż nie kłamać , wiem że codziennie w nocy znikasz .
cholera , zauważył.
- Tak myślałem , cześć . Po tych słowach wyszedł trzaskając drzwiami . Łzy zaczęły tworzyć niekontrolowane strumienie spływające po moich policzkach . Osunęłam się na ziemię a chłód podłogi był jedyną rzeczą , która pozwalała mi racjonalnie myśleć . Straciłam go i już nigdy nie odzyskam . Ostatnią rzeczą jaką zapamiętałam przed utratą przytomności to srebrny łańcuszek Daniela leżący na podłodze, połowa serca , prezent ode mnie a drugą połowę miałam ja . Potem zapadła ciemność .

                             ~~...~~
Mam nadzieje że nie jest tak źle xd zachęcam do pierwszych komentarzy bo to naprawdę motywuje , i przepraszam za wszelkie błędy ale piszę na telefonie :D
Miłego dnia ;* !!

Vansiee

1 komentarz:

  1. Trochę za szybko poszło, ale ja się za bardzo nie znam... Kropki chyba powinny być zaraz po ostatnim wyrazie w zdaniu, a dopiero po kropce spacja i następne zdanie. Zapowiada się ciekawie, lecę do następnego rozdziału^^

    OdpowiedzUsuń