czwartek, 4 czerwca 2015

Ogarnęłam się !! przepraszam

Jak wiecie , dziś z mojej strony wyszedł post odnośnie nowego opowiadania jednak zdecydowałam , że go nie będzie , przynajmniej na razie . Muszę najpierw dokończyć ''Normalną'' żeby zająć się czymś innym . Po prostu jestem chora , mam więcej czasu , nudzę się i do głowy przyszło mi drugie opowiadanie lecz po głębszym zastanowieniu się ,to nie jest dobry pomysł . Ledwo nadążam z jednym opowiadaniem a co dopiero z dwoma xd Tak więc opowiadanie ''Pamiętnik Prymuski'' będzie pisane zaraz po pierwszym opowiadaniu ;) Zaraz biorę się za rozdział 5 cz.2 :3 Jeśli będę miała aż tyyle czasu i siły (choroba odbiera mi energię :c ) to rozdział może pojawić się jeszcze dziś kochani !! Oczywiście , tak jak ustalone było wcześniej , rozdziały pojawiać się będą w soboty ale ze względu na to , iż mam czas mogę to zrobić w tym wypadku wcześniej ;)

Miłego Wczesnego Wieczoru Czytelnicy i przepraszam za zamieszanie :c !! ;*

Vansiee 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz